<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4471322150715042198\x26blogName\x3dJournals+Tangkap+Muat,\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nanisamalia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanisamalia.blogspot.com/\x26vt\x3d4729944570960487466', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow home twitter instagram instashop


ABOUT



Leia|Satunam|Kesuma's
manusia yang punya perasaan sama macam kau kau kau dan kau. menghamburkan kata kata yang terperosok dalam lubuk hati ke bentuk tulisan untuk dipertontonkan kepada insan yang masih reti membaca dan memahami isi hati seorang remaja. sekian.


RECENT UPDATE



WISHLIST
go on a road trip with my friends
have a huge water balloon fight
see snow
plan my best friends wedding
watch the sunset with someone i love
throw someone a suprise party
own a polaroid camera
study abroad
buy a homeless person a full meal
learn fluent korea language
watch the sunrise at the beach
camp on the beach
get a sun tattoo
go zip-lining
cover my room with lights
own a Canon
make someone i love a birthday cake
ride a horse
have someone win me a giant stuffed animal
shopping in ZARA
have a relationship that last succesfull for at least a year
go paragliding
build a snowman
go on a shopping spree with my bestfriend
go to a concert
visit a walk through aquarium
sing on stage
wear a flower crown
coloured jeans
bake cookies
go to Disney World
date a guitar player
meet justin bieber
went to Arctic monkeys concert
bungee jumping
be OLLG
own vans
own toms
wear jeffrey campbell
shop in forever21
kelaparan pada jam 1.17 a.m
Thursday 6 March 2014 | 01:33 | 0 letters

hi semua, lama sudah jari jemari tak menari nari di atas keyboard.

tak ada masa.
sibuk.
homework bertimbun.
instashop tak terlayan.
demam.
muntah.
sakit perut.

dan pelbagai alasan lagi ingin aku kemukakan sebab aku pakar dalam hal ini,
tapi. alasan utama aku sendiri malas.

"dah malas, kenapa menaip?"
sebab aku tak ada kerja lain yang aku ingin buat pada jam 1.24 a.m.
tambahan, aku tersangat lapar.
perut aku sedari tadi berbunyi minta diisi.

mungkin kerana aku tak makan malam bersama keluarga tadi.
sekarang aku menyesal.
ah kelaparan ni dah tahap gaban bak kata guru subjek sains aku.

nak cari makanan di dapur.
tapi,
lampu di dapur tu masih rosak, tak dibaiki lagi.
memang boleh jumpa mencari dalam gelap.

tapi aku lapar yang teramat.
lampu suluh ntah terbang kemana.

fikir aku mahu tidur sahaja. lupakan rasa lapar.
tapi, tak boleh. classmates buat bising saja tadi di group.
nyanyi, bersuka ria.
aku disini lapar tentu tak tahu.

sekarang ada masalah yang lebih serius.
dan aku rasa aku perlu makan sekarang.
takut gastrik datang serang.

jadi, selamat tinggal.



<



Copyright © Layout by afeeqah. Wishing you a happy day! aum aum