<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4471322150715042198\x26blogName\x3dJournals+Tangkap+Muat,\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nanisamalia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nanisamalia.blogspot.com/\x26vt\x3d4729944570960487466', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Follow home twitter instagram instashop


ABOUT



Leia|Satunam|Kesuma's
manusia yang punya perasaan sama macam kau kau kau dan kau. menghamburkan kata kata yang terperosok dalam lubuk hati ke bentuk tulisan untuk dipertontonkan kepada insan yang masih reti membaca dan memahami isi hati seorang remaja. sekian.


RECENT UPDATE



WISHLIST
go on a road trip with my friends
have a huge water balloon fight
see snow
plan my best friends wedding
watch the sunset with someone i love
throw someone a suprise party
own a polaroid camera
study abroad
buy a homeless person a full meal
learn fluent korea language
watch the sunrise at the beach
camp on the beach
get a sun tattoo
go zip-lining
cover my room with lights
own a Canon
make someone i love a birthday cake
ride a horse
have someone win me a giant stuffed animal
shopping in ZARA
have a relationship that last succesfull for at least a year
go paragliding
build a snowman
go on a shopping spree with my bestfriend
go to a concert
visit a walk through aquarium
sing on stage
wear a flower crown
coloured jeans
bake cookies
go to Disney World
date a guitar player
meet justin bieber
went to Arctic monkeys concert
bungee jumping
be OLLG
own vans
own toms
wear jeffrey campbell
shop in forever21
pertama.
Monday 10 February 2014 | 17:41 | 0 letters
amboi klisenya tajuk post. 
dah memang post pertama, dan tak tahu apa tajuk mahu diberi, memang Pertama jadi bahan ini hari untuk tajuk post kali ni.

jujurnya, tak tahu nak cerita apa. tapi tak apa. aku akan tetap disini menaip tak berhenti untuk 5 minit lagi, atau mungkin 6 atau 7. mungkin itu tidak penting untuk kau ketahui.

pentingnya disini, isi yang aku ingin tunjuk, tak mahu belok kanan atau kiri. ingin ku khabarkan yang aku ingin kembali aktif disini. menaip segala yang aku ingini dek kerana akal, minda dan hati tak mampu lagi menampung cerita sensasi rekaan sendiri mahupun soalan cepumas yang tak akan pernah ada jawapan yang melekat di sanubari.

sebabnya, aku memang begini. tak gemar bercerita apa yang berlegar, berjalan, berlari di minda kecil milikku ini. lumrah atau takdir? kedua dua mungkin. sebelumnya aku fikir, aku boleh. ya lah, boleh tidak menulis. "fikir sahajalah, kemudian buang. dah besar bukan? tak ada masa nak fikir benda yang tak masuk akal dan bukan bukan" malangnya, telah ku itu, salah sama sekali. buktinya apa? aku kan sudah kembali.

jadi ingin aku ulangi lagi, walaupun tiada siapa peduli. aku tak kesah, kerna apa? jadi saja diri sendiri. cerita apa saja yang ingin kau bongkari dari hati kecil milikmu sendiri. tiada siapa marah, kerana disini, aku yakin dan juga pasti. oh tidak, telah ku tetapkan sendiri. disini tempat ku bebas menarikan tangan ku di atas papan kekunci. mencoretkan apa sahaja yang aku gemari. pandangan kau minta ketepi. kerna disini hanya bibir dan hatimu ku minta berfungsi. 

apa lagi? seperti ada lagi yang ingin aku khabari. tapi ntah lah, tangan minta berhenti. minta dikasihani. ingin diberi muka namun terasa mahu menulis lagi.

tak apalah, ada masa tulislah lagi. memikirkan masih ada oral assesment test pada keesokan hari. memikirkan suara nyaring guru bahasa inggeris, Puan Badariah.  memikirkan preskripsi yang akan dibuat beliau jika tiada seorang pun yang akan memenuhi jangkaan beliau untuk ujian esok hari, aku lagi rela mengkorbankan masa menulis dengan mentelaah dan menghafal teks.



bye, semua.



| Newer Post>>



Copyright © Layout by afeeqah. Wishing you a happy day! aum aum